Ja vad ska jag säga?

Jag tog med iPaden till sängen för att det är mycket lättare att skriva på den när man ska skriva långt. Perfekt när man ska skriva på bloggen. Men nu har jag suttit i tio minuter och kommer inte på ett skit. Jag har varit på väg flera gånger att börja skriva om olika saker men ångrar mig. Det är så svårt det här. Att veta och känna vad man egentligen vill dela med sig av. 
 
Magen har varit åt helvete idag. Och igår. Och i söndags. Den har varit det flera dagar. Både ond och svullen. Under tiden jag har suttit här i sängen och funderat på vad jag ska skriva, och under tiden som jag skriver, så speglar jag mig. Och jag ser den där magen. Den där gravidmagen utan bebis. Den är värre än på mycket länge. 
 
Och där tog det stopp. Jag är full av tankar, men samtidigt helt tom. Jag behöver nog sömn! Haha. 
 
Godnatt!!
 
 
Vi längtar för övrigt som tusan efter Esters små bebisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0