ATT SJUNGA och öf!

Jag har tänkt mycket på det senaste att jag saknar så att sjunga. Både spela in och sjunga på konserter av olika slag. Och jag saknade det ju inte mindre efter gårdagens konsert. Sofie Gunnarsson (som för övrigt sjunger helt ljuvligt) sjöng en låt som jag tycker är sjukt vacker som jag en gång sjungt på konsert. Jag kände bara för att springa fram och ställa mig och sjunga med henne. Men det hade nog inte varit så uppskattat ;)
Jaja, jag får väl ta tag i det helt enkelt! Om någon behöver en sångerska någon gång så säg till. Hehe.
 
Idag har vi varit på öppna förskolan för unga föräldrar. Det var mysigt. Det var ganska många idag också, så det var kul. Edgar satt och tjatade en bra stund under sångstunden att vi skulle sjunga hans låt. Till slut sa Karin (fröken) att han kunde sjunga sin sång. Alla blev tysta och väntade. Då sa Edgar att alla skulle sjunga. Men då sa vi, att vi kan den ju inte. Då trodde jag inte han skulle våga sjunga (man såg att han blev väldigt blyg. Nästan lite röd om kinderna). Men han sjöng den. Då blev jag nästan lite rörd. Han är väldigt duktig vår lille pajk.
som jag sagt innan så tycker jag detg är väldigt roligt att barnen tycker om att sjunga. Även Dite brukar sjunga.
 
På tal om Dite. Hon lär sig nya ord och uttryck lite titt som tätt här nu. Känns konsigt. Men väldigt roligt såklart :)
 
 
Tre godingar har lite fikamys.
 
 
Bebismys och föräldramys! :)
 
Bebisarna tittar för övrigt på fåniga Petra ;)
 
 
 
Tack för idag, slut för idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0