En dag i Borås!

Igår var tanken att vi skulle träffa fina Linnea. Men som så många andra för tillfället, hade hon haft magsjuka så vi kände att vi inte vågade riskera något. Men på kvällen kom fina Mikael iaf. Vi kollade på rysaren "Flugan" men skrattade nog mest snarare. Haha.
 
 
 
 
 
Idag bar det av till Borås till Andreas och Elin. Det var lika trevligt som vanligt. Trevliga människor i en mysig lägenhet. Och som så många gånger innan, bestämde vi att ses oftare ;)
Efter det stack vi en snabbis till Knalleland och köpte skor till mig, Edgar och Kristoffer. Och mössa till mig och Edgar. Tänk att jag ska börja använda mössa ;)
Kan ju erkännas att jag var väääldigt sugen på att gå in i klädaffärer och kolla med. Har aldrig varit iväg på mellandagsrea (jag köper i princip aldrig kläder). Så när man nu fick se alla skyltar med en jäkla massa rea blev man ju sjukt sugen.
Nu avslutas dagen med en film. Vet inte vilken Kristoffer valt men jag liter på honom att det är något bra :)
re
 
 
 
 
 
 
 
 
Man tager för övrigt vad man haver...
 
 
 
God natt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0