Helgen!

Helgen har varit händelserik. Igår var ju, som jag skrev, Kristoffer och hämtade Totte. Under tiden gnällde barnen och gjorde saker dom inte fick nästan hela tiden. Men dom hade sina söta stunder också.
 
Simone hade vid ett tillfälle burit upp Bob, vilket hon vet att hon inte får, och satt honom i sitt knä. Det var svårt att bli arg när det såg så gulligt ut. Så jag var tvungen att hämta kameran och ta kort istället ;)
 
Vi hann också sätta på julmusik och dansa järnet både jag, Dite, Edgar och Simone. Det var lika roligt som vanligt. Barnen älskar verkligen att dansa! Jag med!
 
 
När Totte kom fick han fullt upp med en gång. Barnen blev som klistrade på honom. Och jag tror allt han tyckte om dom lite grann också ;)
 
 
Idag åkte jag och barnen till min bror Rikard och träffade barnens kusin Susan som vi inte träffat på mycket länge. Det var väldigt mysigt. Fina Susan som blivit så stor <3
Barnen tycker så mycket om henne. Dom lekte och busade under hela tiden som vi träffade henne.
 
 
Nu sover barnen och katterna, och Totte har åkt hem. Så nu hörs bara musiken som vi lyssnar på. På tal om musik, kolla in Kristoffers blogg http://skinnybart.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0