Jul!

Nu börjar det närma sig jul har jag hört. Så idag plockade vi fram ljusstakar och julsaker. Eller vi började iaf. Först var vi tvugna att städa vår vindsgarderob för att komma åt julsakerna. Det tog nästan hela dagen. Jag tycker verkligen inte om att ha ett så stort utrymme där man bara öser in skit, när man istället hade kunnat ha en större hall och så. Men men. Det kommer när ekonomin tillåter. Då blir det ombygge så det står härliga till.
Man kunde hitta både det ena och det andra där uppe. Det ena överrumplade mig så, att jag  nästa svimmade, kräktes och började gråta. Jag vet jag är löjlig, men jag var inte riktigt beredd.
 
 
 
 
Det är faktiskt väldigt mysigt med julen. Framförallt när man sitter inne i värmen. Om man nu har eldat så man har värme vill säga. Det är mysigt att sitta inne med en tänd brasa och tända ljus. Och jag älskar när ljusstakarna lyser upp rummen sådär mysigt.
 
 
 
 
Man märker att Dite förstår så mycket nu. En sak tex var att hon började storgråta när mina bröder Mikael och Rikard åkte härifrån innan. Hon skyndade sig allt hon hade för att hinna med dom innan dom stängde dörren. Men när hon märkte att hon inte hann, satte hon sig och bröt ihop. Haha, Sötnos!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0