Julmusik gör det hela lite lättare!

Idag har varit en lite slödag och fixardag. Jag skulle åkt till en kompis, men kände att orken och tiden inte riktigt räckte till. Först ut (efter ett antal försök att få ork till att städa) var att skotta. Och det tar ju sin lilla stund. Det var skönt att komma ut i friska luften lite. Och barnen lekte och hade kul. Plus att jag fick massa hjälp med skottningen också. (Eller okej. Dom gjorde mest så att det jag hade skottat åkte tillbaka igen ;) )
 
 
 
 
Efter det var det bara att ge sig in och försöka ta tag i städning och julpyntning igen. Lite segt till en början. Men efter att julmusiken åkte på, gick det betydligt lättare. Så nu tror jag allt jag är klar.
Ett litet smakprov på hur det ser ut.
 
 
 
 
Tänk att det redan är fredag imorgon igen. Jag förstår inte vart den senaste tiden har tagit vägen. Det är flera veckor nu som har gått hur fort som helst. Inte mig emot att det blir fredag fort, för då slutar ju Kristoffer tidigt och är ledig hela helgen. Men det värsta är att helgerna går lika fort.
I helgen hade jag tänkt ta tag i att sy klänningar till flickorna. Jag har tänkt göra det jättelänge (sedan jag sydde till Simone för första gången för två år sedan), men det blir ju aldrig av. Men nu jäklar. Tänkte även sy julstrumpor till alla tre barnen. Men jag tänker alltid göra så jäkla mycket, men hinner inte med någonting känns det som. Konstigt det där med tid!
 
 
 
Det här är förövrigt Ottos favorit plats.
 
 
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0