Lek, skoj och lyx!

Idag har jag varit väldigt trött. Men det har varit en väldigt mysig dag ändå. Först åkte jag och barnen till öppna förskolan och sjöng och lekte.
 
 
 
Sedan begav vi hos hem och väntade in Kristoffer. När han kom hem åkte vi till mina föräldrar och lämnade barnen. Sedan åkte vi vidare till Lindås Spa. Kristoffer fick ett presentkort dit av mig när han fyllde 30. Det var heeelt underbart. Vi har varit där en gång innan. Det var när vi firade treårig bröllopsdag.
Medans vi var där kom min bror Mikael och hämtade barnen hos våra föräldrar och tog med dom hem till oss där han fixade iordning dom för nattning och la dom. Så när vi kom hem låg dom redan.
Jag älskar dig mitt hjärta!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0