Migrän, lek och idioter!

Nu såg precis jag och Kristoffer klart på "The black ballon". Det var en bra film. Men det är en film som gör en både förbannad och ledsen. Det finns ju tyvärr sådana människor i verkligen. Se den!!
 
Efter lunch idag åkte jag och barnen till Stina och Nore. Påväg dit fick jag migrän. Lagom kul att köra bil då. Och jag känner mig ju alltid lagom rolig när jag har migrän. Men jag tog en tablett och det blev genast mycket bättre.
Under tiden som Stina gick och hämtade Svea på skolan tog jag hand om Nore. Han låg i sin vagn och drack välling medans jag matade Dite. Det fick bli lite spring mellan dom små godingarna för att dom skulle hålla sig nöjda. När Dite hade ätit klart var hon tvungen att gå till vagnen och se vem såg låg där i och lät. Hon blev ganska frustrerad när hon på alla sätt försökte nå upp och se, men inte lyckades.
 
 
 
Det blev mycket lek och stoj för barnen. Och mycket tjat för mammorna.
 
 
 
Påväg hem blev jag jävligt förbannad! Det var en bil framför mig som lekte som bara den. Hen sladdade fram och tillbaka på vägen, väldigt uppenbart med flit. Idiot!! det var ganska många andra bilar på vägen med. Och gående på trottoaren. Synd att nummerplåten var täckt av snö!!
 
Väl hemma blev det kvällsmat och sedan mys i soffan framför julkalendern. Barnen var minst sagt trötta.
 
 
 
 
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0