Mys och kärlek!

Idag var vi iväg på besök hos fina Åsa och lille söta Harry. Det var trevligt och barnen skötte sig. Dom kan hitta roliga saker att göra även om det bara finns bebisleksaker. Skönt att dom inte är så kräsna ;)
Harry brydde sig inte så värst mycket om att han hade besök. Han sov bort en stor del av besöket. Men finns det något sötare än att titta på en sovandes bebis? :)
 
 
 
 
Sedan åkte vi hem och hämtade Kristoffer och vidare till Micke och kollade in hans nya lägenhet. Det blir så tjusigt så. Och han har fixat och målat möbler som blivit ursnygga! Nu längtar Edgar och Simone ännu mer till att få sova över :)
 
 
 
 
 
Har jag någonsin nämnt hur glad jag är över mannen min!? I mina ögon är han verkligen den bästa tänkbara. Han är en underbar make och världens bästa pappa. Det går inte en dag utan att han läser en bok eller sätter sig och spelar ett spel med barnen. Det går inte en dag utan att han säger eller visar att han älskar mig. Kärleken han så tydligt visar att han känner för våra barn är oslagbar. Jag älskar dig Olof Kristoffer Deann Kilbrand! Tack för att du varit med och skapat dom tre finaste skapelserna på denna jord!
 
Smörigt, jag vet ;)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Maiken

Åååå KÄRLEK!! Jag gillart! smörja är ju botemedel för "knackigheter"

2012-12-29 @ 15:12:45
URL: http://maikenudd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0