Pepparkaksbak!

Natten till idag var hemsk och jag kunde inte känna mig som en hemskare människa. Det började med igår kväll att Dite grät en massa. Jag gick upp, men hon hade nappen så det fanns inget jag kunde göra. Hon blev tyst en liten stund grät sedan en massa igen. Och så höll det på långt in på natten. Jag sprang upp och ner. Lät henne skrika långa stunder, tills jag åter igen gick upp. Till slut vid halv tre fick jag för mig att lukta på hennes blöja och hon hade bajsat :( så nu kan jag ju inte låta bli att tänka att det var det hon hade gjort redan på kvällen. Hon blödde på rumpan. Efter att jag bytt blöjan blev hon tyst och sov ända till morgonen. Hon bajsar ju aldrig på natten längre så jag hade inte en tanke på att det kunde vara det. jag trodde hon höll på att blin snorig igen som vanligt. Fy vad jag känner mig hemsk.
Jag la mig igen vid tre. Halv fyra ringde klockan så jag kunde ta med Simone och kissa. Så inatt blev det i princip ingen sömn alls.
 
 
 
 
Idag har vi iaf varit hos syster med familj och bakat pepparkakor. Rikard och Mikael var också med och bakade. Även mor och far kom en liten stund. Det har varit en tradition i många år att jag åker till Anna och bakar pepparkakor vid jul. Men sedan har det ju blivit fler och fler ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram kram!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0