Slippa ställa klockan på natten!

Som jag berättat innan så har jag ju ställt klockan och gått upp med Simone på natten för att ta med henne och kissa.  Det började nog med att jag ställde klockan på halv tre tror jag. Efter ett tag ställde jag den på tre. Efter ännu lite längre tid ställde jag den på kvart över tre. Sedan halv fyra. Sedan kvart i fyra. Efter det fyra. Tills inatt, då gick jag inte upp med henne alls.
När klockan blev mer och mer imorse och hon inte hade kommit upp, blev jag mer och mer säker på att hon skulle ha kissat ner sig. Hon kom ner halv åtta, och hade INTE kissat ner sig. Jag blir så glad. Hoppas det håller i sig denna gången.
 
Även idag när jag släppte ut Otto och Bob, stack dom iväg en sväng. Yippi! 
För tillfället är det iaf julklappsfix för fulla muggar här hemma. Mysigt! Och skönt att börja få ordning på det.
 
Nu går vi och lägger oss. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0