Snart är det jul!

Kommer på nya ideer och finslipar på klänningarna hela tiden. Det här med att sy klänningar passar ju ganska perfekt i den här familjen. Jag älskar att sy, och har gjort det så länge jag kan minnas. Jag älskar klänningar. Simone älskar klänningar. Och Simone älskar att prova och visa upp klänningar.
Perfekt helt enkelt!
 
 
Det är så skönt att det är helg nu! Det är så underbart när hela familjen är hemma tillsammans.. Och nu längtar jag till jul. Både för att jul är mysigt såklart, och att Kristoffer kommer vara ledig en massa. Han tar ut föräldraledigt i några dagar så han kan vara hemma lång tid i sträck. Det är grejer det.
 
Nu tror jag bestämt det är dags att gå och lägga sig. Klockan var lite mer än vad jag trodde. Kristoffer lyckades hålla sig vaken lite längre än vanligt idag innan han somnade i soffan ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0