Sova, eller inte sova!

Inatt har det i princip inte blivit någon sömn igen. Dite har till stor del av natten haft svårt att sova.Hon har varit förkyld, vilket inte riktigt vill släppa. Som vanligt. Det sitter alltid kvar jättelänge på våra barn. Och Dite har väldigt svårt att sova när hon är minsta lilla snorig.
 Sedan ställer jag ju alltid klockan på tre och går upp och väcker Simone och tar med henne och kissar.
För er som inte vet.. hon slutade med blöja på natten för ganska länge sedan, vilket gick hur bra som helst. Men helt plötsligt skulle hon börja kissa ner sig på natten. Men det går väl över.
Men iaf. Då när man väl lyckats somna en liten stund ringer klockan och man måste gå till Simone. Och inatt var en sådan natt då hon tyckte hon skulle få ett litet utbrott.
Sedan somnade jag om lite halvdant, vaknade, somnade, vaknade och somnade. Jag försår inte varför jag sovit så dåligt det senaste.
Klockan 5.30 kommer Bob in och vill som vanligt ligga så nära en som möjligt. Men innan han har lyckats komma tillräckligt nära, ska han ju gå fram och tillbaka på en. I ansiktet. Så nära som möjligt I ANSIKTET vill han ligga. Jättemysigt, men liiite jobbigt just vid den tiden. Efter 15 minuter lyckades han lägga sig till rätta. Då kommer Kristoffer in och säger att han inte kommer någostans med bilen. På med kläder och ut och hjälpa till att få iväg bilen. Väl inne igen kommer Edgar ner. Och nu är jag i full gång med att fixa och dona så vi kan åka iväg om några timmar.

Nästa: Ut och skotta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0