Sytt slips och kommit på vad jag ska bli!

Nu har vi precis lagt barnen. Dom var så gosiga alla tre och än så länge är det  tyst iaf.
Idag startade vi dagen med att åka till öppna förskolan. Ulricehamns lucia var där och lussade så det var ingen sångstund idag. Det var mysigt. Alla tre barnen satt tysta och lugna hela tiden. Det hör inte till vanligheten ;)
Sedan fick vi en lite spontan inbjudan till Anna. Så då åkte vi dit. Barnen var ute och lekte nästan hela tiden. Jag och Anna drack kaffe och tittade på dom genom fönstret.
När vi kom hem sydde jag en slips till Edgar. Känns som jag skulle kunna sitta och sy hela dagarna. Jag har en massa ideer i huvudet. 
Jag fungerar som så, att börjar jag med något så blir jag besatt av det ett tag tills jag kommer på något annat att  bli besatt av. Haha.
 
Idag blir det, tro det eller ej, faktiskt inte någon träning. Men imorgon ställer jag klockan på sex och går upp och tränar så slipper jag avbryta det jag tänkt ägna dagen åt imorgon. Nämligen att sy ;) På kvällen ska vi bort, så då hinns det ju inte med något heller.
 
Och jag kan väldigt glatt meddela att jag funderat ett tag och kommit på vad jag ska bli. Ni som känner mig vet att jag velat fram och tillbaka mellan massa saker och inte riktigt vetat vad jag ska bli. Men nu så.. Personlig tränare har jag tänkt mig. Jag kan inte komma på något som skulle kunna passa mig bättre faktiskt. Ska bara hitta en bra utbildning nu med.
 
 
 
 
 
 
Jag älskar dig pojk!
 

Kommentarer
Postat av: Anna W

Heja! Alltid gott att kunna känna att man vet vad man vill satsa på. Passar dig säkert utmärkt! Kram!

Svar: :) Ja jag har tänkt på det länge nu, så jag tror det blir prefekt. Tack för peppningen ;) Kram
Carina

2012-12-12 @ 13:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0