Trötthet och besök!

Idag har det varit en ganska slö dag. Jag har varit så jäkla trött. Jag tog mig ett träningspass före frukost idag, men det var ganska tungt kan jag säga. Sedan har jag bara gäspat mig igenom hela dagen. Småstädat lite och grejat har jag gjort, men det tog bra mycket längre tid än vad det hade behövt göra.
Sedan har Petra, Eije och Sigge varit här idag. Lika mysigt som vanligt att sitta och prata med fina Petra. Men Eije var inte riktigt på humör idag.
 
Idag när jag släppte ut Otto och Bob så var dom iväg på en liten upptäcksfärd. Tjohoo! Dom har varit så mesiga så dom har bara stannat på trappan hela tiden innan. Men nu kanske dom har tuffat till sig lite. Kan ju alltid hoppas.
 
 
Simone och Eije ser väl inte ut att ha så där värst kul ihop. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0