Julklappar, kisseri och mys!

Idag har jag haft fullt upp med att fixa med julklappar. Jag fattar inte att det blev jul så snabbt. Jag tycker ju precis det var jul. Det är nog därför vi är så sena med julklapparna i år. Jag är väldigt nöjd med våra klappar :) Hoppas dom som ska få dom blir det med!

Simone kissade inte ner sig inatt heller. Jag är GLAD! :) Micke har haft ett krav att hon inte får kissa ner sig när Edgar, Simone och Alfred ska ha myskväll hos honom när han fått sin lägenhet ;) Så det ska hon nog klara. Och oj vad dom längtar och pratar om den kvällen. Dom ska köpa massa godis och grejer såklart, mysa massa och så ska dom sova över där då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0