Min familj!!

Lite kort om familjen. Jag är ju då mamman i familjen. Carina heter jag och är 25 år. Min man, som är 30 år, heter Kristoffer. Vi har varit gifta i fem år. Sedan har vi Edgar som är 4, Simone som är 2, och minstingen Dite som precis blivit nio månader. Det är alltså barnen i familjen.

Sedan har vi fyra stor kaniner. Så kallade "matkaniner", men vi ska inte äta dom då det är våra kompias. Dom heter Märta, Ingrid, Agda och Maj-Britt. Och tillsist våra kattungar Bob (efter Bob Dylan, inte Byggare Bob) och Otto. Men Otto kan tänkas vara en tjej. Vi vet inte. Får se om det träder fram en klase inom kort eller inte.

 

Vi bor ju då i ett alldeles underbart hus (tycker iaf vi) på landet. Med stor tomt där barnen kan springa sig trötta bara genom att springa från ena, till andra änden på trädgården. Gött.

Efter fyra år (ganska exakt) i huset har vi fortfarande inte gjort iordning alla rum. Vi vill ta det lite undan för undan och verkligen känna efter hur VI vill ha det. Så för varje rum vi gör iordning blir det mer och mer VI.

 

Tror väl icke jag glömt nämna någon eller något allt för viktigt.

 

Mannen har flyttat sig från soffan till sängen. Så det är även min plan.

 

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0