Att skriva om bajs!

Jag tänkte såhär när jag skaffade bloggen:
Jag älskar att skriva. Skriva om mitt liv. Skriva om saker som gör mig stolt (oftast barnen). Och väldigt många på facebook lär hata mina statusuppdateringar om barnen barnen barnen. Såå, då är det perfekt med bloggen. Bloggen behöver man ju inte läsa om man inte vill. Men vissa grejer vill man bra gärna skriva på facebook iaf. Idag skulle jag vilja skriva att jag spricker av stolthet. Det går nämligen framåt med potteriet. Dite kissade OCH bajsade på pottan idag :D Och just den statusuppdateringen lär ju folk verkligen hata. Iaf dom som inte har barn. Vem vill läsa om barns bajs liksom ;) Vi får se om jag kan hålla mig ifrån facebook. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hundägare är också rätt vana vid bajs :P Och om man läser till sjuksköterska som jag så blir man rätt skadad. Mina kompisar och jag pratar om vårt eget bajs med varann! :P

Svar: Haha, ja men dåså! ;)
Carina

2013-04-11 @ 09:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0