Bobs kulor och Kristoffers skägg borttaget!

Jag måste ju berätta att vi var hos veterinären och kastrerade Bob i torsdags. Vi var med inne jag och barnen. Edgar hjälpte till genom att hålla undan Bobs ben. Han såg helt förvirrad ut Edgar. Det var nog lite konstigt. Det såg ju te.x ut som att Bob var död. Det gick hur bra som helst och efter att det var klart och han vaknade upp var han helt groggy. Det var roligt ;)
 
Och en stor sak till som hänt här hemma, är att pappan i familjen rakat av sig skägget ;) Han hade längre skägg än någonsin innan han klippte och rakade bort det. Och det var verkligen långt på riktigt alltså. När han var klar och bar upp Dite, tittade hon bara på honom. Inte en min. Jag lovar att hon inte kände igen honom. På morgonen dagen efter när han hämtade henne i sängen, var det samma sak. Hon såg väldigt frågande ut vem det var som hämtade henne. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0