Drömmer!!

Sjuukt trist väder idag. Känns bra att vi verkligen tog vara på tisdagens väder och var ute hela eftermiddagen. Kristoffer var ju f-ledig i tisdags med. Vi bytte däck på volvon, eldade gammalt skräp, körde in ved och lekte.
Edgar har lärt sig att klättra jättehögt upp i ett träd. Då börjar man tänka på när man själv var liten och klättrade massa i träd :)
Jag går och är stressad som vanligt över allt som ska göras. Det är mängder med grejer som vi måste göra nu på våren. Jag måste skriva en lista! Kristoffer blir tokig på mina listor. Haha. Men jag blir faktiskt mindre stressad om jag får skriva mina listor. 
 
Jag har börjat med två låtar till som jag måste se till att bli klar med snart också. Kristoffer håller på att skriva ännu en låt till mig också :)
Men så måste jag ta tag i och öva på låten till min brors bröllop med. Jag och mina två systrar ska sjunga en låt tillsammans. jag har i princip inte ens tagit fram och tittat på den :O
 
Idag ska vi iaf iväg till Emelie och barnen och hoppas på att få med lite vattenkoppor hem :) Vi skulle ju snott med oss några av Petras barn när dom hade, men då blev vi magsjuka. Det känns som det vore väldigt bra för Edgars skull att få det överstökat nu.
 
Igår var förresten min sista sykurs. Eller egentligen var det i tisdags, men jag hann inte klart med min klänning jag höll på med så jag fick komma igår med. Nu har både jag och Simone kläder till bröllop och dop och grejer :)
 
Jag drömmer om att nå ut med min musik till världen. Tänk om man hade kunnat leva på det man älskar att göra allra mest! Dessa drömmar!!
 
Reklam: www.facebook.com/kilbrand
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0