Livet!

Nu har jag suttit i några timmar(?) och skrivit i min dagbok. Varför gör jag likadant hela tiden? Varför skriver jag inte bara varje dag i den? Nu kunde jag ju inte direkt gå efter bloggen heller med tanke på att jag nästan aldrig skriver i den. Och när jag väl skriver i den skriver jag ju aldrig vad jag gjort. 
 
Livet flyter hur som helst på. Jag älskar min familj precis lika mycket som alltid. Barnen lär sig nya saker nästan hela tiden (mest Dite). Det är fullt upp med städ och tvätt och annat i hushållet hela tiden. Jag tränar som alltid. Jag umgås flitigt med mina underbart fina vänner jag har. Ingen nämnd ingen glömd. 
Det var längesedan jag tjatade på om detta nu.. Jag är väldigt lyckligt lottad med allt!!! Alla dessa människor som gör mitt liv till ett väldigt fint sådant! Tack <3 Åter igen, ingen nämnd ingen glömd!
 
 
Nu ska jag sova!! God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0