Tack för allas stöd!! :)

Nej vad jag har blivit dålig på att uppdatera bloggen. Totalt värdelös!! Men jag har faktiskt sjukt fullt upp hela hela tiden! Men nu ska jag iaf skriva en liten kortis tänkte jag.
 
Något som gjort mig väldigt glad senaste tiden, är att jag fått massa nya "gillare" till min facebook-sida. Folk från alla möjliga olika länder. Jag tycker det är jättekul med alla som gillar, men många kompisar lär ju gilla för att vara snälla och så. Men nu är det folk som jag inte har den blekaste vilka det är. Så dom borde ju inte gilla för att vara snälla tycker jag :) Det känns helt enkelt som det går bra nu :)
För några dagar sedan gick Edgar och sjöng på min låt "Lalala" (som han för övrigt inte hört på ett tag). Då sa jag: -Vad roligt att du sjunger på mammas låtar.
Då sa han: -Den är ju skitbra!
Jag tror att Edgar är mitt största fan ;) han sjunger ofta på mina låtar och säger att han vill lyssna på dom :)
 
 
Annars vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer just nu. Dite har börjat få tand nummer tio och elva :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Du är ju duktig! Du får tro mer på dig själv! :)

Svar: Tack så jättemycket Petra! <3 Jag ska försöka med det :)
Carina

2013-04-09 @ 19:26:14
URL: http://Livetmedeije.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0