Livet för tillfället!

Hej. 
 
Jag lever! Men är trött. Jag är på dagarna själv hemma med  tre ungar, varav en bebis (typ) som dessutom pottränas. Fyra kaniner som ska ha gräs många gånger om dagen. Två stora katter, där den ena har fem ungar. En valp som kattmamman springer och gömmer sina ungar för. Valpen är busig och ska tugga på allt (även på Dite som behöver räddas då hon inte inte lyckas ställa sig när hon blir attackerad ) och har som största intresse att flytta alla skor till tv-rummet. Dottern är dessutom inte den enda som "pottränas", utan även hunden. När man är ute får man varken glömma hunden eller dottern, för tänk om någon sticker! När man är inne måste man ha full koll på både hund och dotter då båda (ofta) gör saker de inte får. De stora barnen är stora, men även de behöver uppmärksamhet, "fyas", tas isär och lugnas. 
 
MEN, jag skulle inte vilja att livet såg annorlunda ut! Jag är så förbannat lycklig och får så sjukt mycket kärlek!!!
 
Och vet ni!? Snart blir det ännu mer jobb när kattungarna börjar springa. 7 små saker (5 kattungar, bebis, valp) som inte får springa ut när dörren öppnas ;)
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0