Dagarna går!

Hej. Jag fattar verkligen inte vart dagarna tar vägen. Jag trodde typ det var igår jag uppdaterade bloggen senast. Men det var det tydligen inte.
I tisdags var först Anna och Alfred på besök. Mycket mysigt. Och Edgar är ju alltid lika överlycklig över att träffa sin bästis.
På eftermiddagen kom Emelie och barnen. Tänk vad många års uppbehåll vi hade på att ses jag och Emelie. Typ elva år!? Och nu står vi varandra så nära. Men alla förändras. Vi passade nog inte riktigt ihop under dom elva åren. Men när vi träffades igen för, vad kan det vara!? Ett och ett halvt år sedan. Klickade det med en gång!
 
På onsdagen hade Simone tid hos tandläkaren 11.20. Jag är kass, rent ut sagt, på att passa tider. Tänk sedan när man ska börja lämna barnen på skola och börja jobba. Hur ska det gå!? Men hur som helst, även om vi var lite sena fick vi komma in. Efter det blev vi bjudna på lunch hos Mikael. Och sedan åkte vi vidare till Therese och barnen. Jag och Therese pratade om hur det kommer bli sedan när alla barn flyttar ut. Vad tyst, tomt och tråkigt. Vi kom fram till att även om det är tråkigt som attan att det blir så stökigt så fort. Att det hinner vara städat i typ en minut ;) så kommer man nog ändå sakna att gå och plocka upp efter ungarna. Nu är det ju ganska lång tid till dom flyttar ut. Men vi kom fram till att, egentligen är det ju inte så långt kvar till det blir helt annorlunda här hemma. Om några år kommer ju hela bunten vilja åka och leka med kompisar. UTAN mamma och pappa. Då sitter vi här själva. Hehe.
 
En väldigt jobbig sak som började i onsdags och har hållt i sig, är en hemst trötthet. Jag börjar ju alltid morgonen med en kopp kaffe, och går samtidigt och grejar här hemma. Men onsdagen började med en kopp kaffe.. i soffan! Samtidigt som jag satt där, höll jag på att somna hela tiden. Hela dagen var väldigt seg.
Jag var tvungen att sätta mig flera gånger för att jag var nära att svimma. 
På kvällen var det dags för zumba. Och det var hemskt rent ut sagt. Jag hängde inte med alls, och tittade bara på klockan hela tiden och önskade att det skulle ta slut.
Igår var det typ likadant. Och idag kom jag inte ur sängen förrän klockan nio. NIO!?!?!?
 
Igår blev vi iaf bjudna på lunch hos Mikael igen. Lyx!
Efter det åkte vi till Tina, Tobias och Elvin i Hökerum. Ååå, säger jag bara. Mysiga familjen!!! Det får bli SNART igen. Barnen ville inte åka där ifrån :) Dom hade roligt där. Dom fick bland annat bada badkar med bubblor :)
Och bebisar alltså..... Jag säger bara det.
 
Senare på kvällen när vi kom hem, kom Mikael, Frida och Alice till oss. Vi lekte med lego, åt mat, drack kaffe och mööös <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0