En kväll på dansgolvet!

Jag kom igår fram till varför Dite matvägrat, dregglat och haft feber det senaste. Hennes sjunde tand har ploppat upp :) Såå gulligt ;)
Igår gjorde Simone något mindre roligt. Hon satt med min bankdosa, vilket jag givetvis inte visste. Hon satt i mitt knä vid datorn när jag var inne på bankens sida, och samtidigt pillade med något. Jag tänkte inte på vad. Förrens efter en liten stund... Då var det för sent. Dosan är blockerad! Skit!
 
Idag ska den här människan ut iaf! :) Som vanligt kommer det bli ett jäkla jobb att komma på vad man ska ha på sig. Idag kommer det nog bli värre än vanligt med. Känner mig snorig och extra fuler! Men men.
Som vanligt kommer det även bli jobbigt att åka ifrån familjen :/ Jag har gått och tänkt på det i flera dagar. Men jag tror ju absolut att det kommer bli kul. Och vi ses ju imorgon igen ;)
 
Nu ska jag ta tag i mitt liv!
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0