Fastfruset säte och bra beslut!

Hej hopp.
 
Ny favorit efter träningen: Kvarg med lite vaniljarom. Sitter och mumsar i mig det nu! 
 
Idag har jag varit på sykurs igen. Jag ångrar mig inte en sekund att jag började på det. Där emot höll jag på att svimma imorse när jag skulle dit. Eller när jag skulle till mamma och pappa och lämna barnen rättare sagt. (så fick vi lösa det idag med barnen) Ja, saken är den att i vår ena bil (Golfen) läcker det in vatten bakom förarsätet. Och när det är minsugrader fryser ju det till is och då fastnar sättet så det inte går att flytta det. Kristoffer är ju längre än mig. Så när han haft bilen och jag sedan ska ha den, måste jag ju flytta fram sätet. Någon gång tidigare när det har frusit fast har jag sagt till Edgar att hålla i spaken på sätet, och så har jag suttit bakom och sparkat fram det. Men idag satt det som berget. Jag kämpade och kämpade och kämpade. Eller VI kämpade. Edgar höll i den där spaken tills hans hand höll på att gå sönder. Och jag sparkade och tog i så hela jag höll på att gå sönder (och även bilen). Jag var så arg och slut i hela kroppen tillslut, så jag var tvungen att stanna upp och konsentrera mig på att andas.Tillslut efter 40 minuter ungefär lyckades jag. Barnen såg ärligt talat nästan lite rädda ut för mig. Sedan hade Edgar till och med berättat för mormor och morfar att mamma var vääääldigt arg innan :/
Jaja, nu är det glömt iaf.
 
 
Idag har jag tänkt mycket på en grej iaf. Eller jag har tänkt på det i ett antal dagar egentligen. Och jag har kommit fram till en sak. Nu är jag sådär jobbig så jag tänker inte skriva vad det är. Jag hatar när folk gör så. Men men, nu gör jag så också. Anledningen till att jag vill skriva det, är för att jag kommit fram till en bra sak. Som för mig att må bra. Man kan säga att jag tagit ett beslut. Det var den otroligt braiga lördagen som gjorde det.
Ja, så är det!
 
Morgondagen är fullbokad, så bäst jag går och lägger mig nu. 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0