Förbannad!

Igår morse var tanken att Åsa och Harry skulle komma. Men det tyckte inte Harry, så han var vaken hela natten så dom var tvugna att stanna hemma. Men däremot blev det ett långt telefonsamtal med Åsa istället. Och det var mycket trevligt det med. Jag är så glad över att ha träffat Åsa. Du är så go!
 
På eftermiddagen bar det av till familjen Wigren/Heden. Jag blir alltid så glad över hur roligt barnen har ihop. Nu har även Dite och Alicia börjat leka lite mer. Sååå gulligt! Det jobbiga när man är där, är att det är så förbannat svårt att få med sig barnen hem ;)
 
När vi hade kommit hem, var det snart dags för mig att åka till Zumban.... Som både jag och Caroline funderar på att hoppa av! Jag var så förbannad igår när vi var där. Det har börjat en ny ledare. Som är, förlåt, men totalt värdelös. Jag ber om ursäkt om du eller någon du känner läser detta, men det är så jag känner.
Hon verkar vara en jätte trevlig tjej, men det räcker liksom inte för att leda zumba. Hon gjorde i princip INGENTING i takt. Och hur ofta som helst i låtarna blev det pauser för att vänta in nästa steg. Tanken är ju att man ska träna när man är där. Inte stå och fundera på om man ska göra som henne, eller göra saker i takt. Det är inte lätt att hänga med när hon själv inte kan det. Som sagt mycket förbannad var jag. Särskilt efter att få veta vad det kostar med. Det är absolut inte värt pengarna med den ledaren! Det känns trist. Men men.
 
Idag har jag tänkt vara hemma och fixa lite tills jag ska till tandläkaren i eftermiddag. Ska bli spännande att åka dit med tre småknattar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0