Jahopp!

Läste precis igenom förra inlägget, och måste ju skriva att Kristoffer alltså var på jobbet när jag skrev att jag saknar honom ;)
 
Gårdagen spenderade vi i Gullered hos mor och far. Mysigt! Med tanke på att vi missade vårt kalas fick vi även lite presenter och så :)
Idag åkte vi först till Anna och barnen. Där var även Mikael. Sedan åkte jag, Simone och Dite till öppna förskolan. Edgar stannade hos Anna och dom under tiden. Det var många på öf idag. Mycket trevligt. 
Men det var skit att köra idag. Eller inte imorse när vi åkte in till stan. Men lite senare när det snöade något sjukt mycket var det verkligen skit att köra på vägarna.
 
Nu blir det Desperate Houswives med mannen min.
 
 
Puss och hej och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0