Lördagen

Kom på att jag glömde skriva hur det gick med Bob. Han hade en infektion i svansroten efter ett slagsmål eller nåogt. Men han får madicin varje dag, och har nog redan blivit bättre. Det är skönt.
 
I lördags gick jag ju som sagt ut. Kvällen började hos Mikael. Sedan gick vi vidare till Heidi där det var full lägenhet, och tittade på melodifestivalen. Heidi är ju alltså syster till Sebastian Hallifax som är med i State of drama. Det var en ganska så mäktig känsla att sitta med deras familj och nära och kära och se hur dom dessutom går vidare. Det var en del tårar, glädje och skrik om man säger så. Under kvällen fortsatte firandet hos Heidi, men efter ett tag drog sig jag, Mikael, Frida och Kajsa ner till Vardagsrummet där vi mötte upp Sabine och Maria. En MYCKET trevlig kväll!!
Idag är det en extra jobbig måndag med tanke på att man träffade Kristoffer mycket mindre än vanligt i helgen. Men nu blir det extra mys efter jobbet varje dag! :)
Jag SAKNAR dig min underbara man!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0