Musikinspelning

Ännu en helg har gått. Helgerna får gärna lugna ner sig lite. Vi vill ha hemma pappa-Kristoffer lite längre.
Vi har ändå lyckats hinna med en hel del i helgen. I fredags startade vi en facebook "gilla-sida" till mig. Min "artistsida". Där lägger jag upp mina låtar jag gjort. Man kan även hitta dom på youtube. Det känns lite läskigt ärligt talat. Att folk kan höra MINA låtar. Så man kan väl i pricip säga att helgen har gått till att fixa och dona med låtar.
Dom låtar som kommit upp på min facebook-sida, är låtar jag skrev för kanske.... åtta år sedan. Men vi har ju spelat in dom på nytt så dom låter lite annorlunda mot sist. 
Nu får vi se när nästa låt kommer upp. Jag satte mig ner och skrev en igår. Det kändes bra faktiskt!
 
Så ni som inte varit inne och lyssnat, gör gärna det. www.facebook.com/kilbrand
Och tycker ni det är bra? "Gilla" gärna min sidan. 
Och förhoppningsvis kommer ju låtarna jag gör bara bli bättre och bättre ;)
 
 
Just ja. Jag fyllde även år i lördags. 26 år! Jag blev firad av min fina familj. Tack för det! <3
Och tack till alla vänner som gratulerade mig med! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0