Spring inte ifrån mig!

Ja då var det måndag igen! 
Helgen gick som vanligt väldigt fort.
I fredags hade vi finbesök av Mikael och Kajsa. Oj så trevligt vi hade! Det första var även mor och far med en liten stund och träffade sin blivande svärdotter för första gången ;)
När mamma och pappa hade åkt, åt vi god mat. Sedan gick vi til vårt bibliotek och kollade på kort, pratade och sedan spelade spel. Under kvällen fick jag även den värsta skrattattacken på länge. Jag minns faktiskt inte sist jag skrattade så mycket. Tack för det!
 
På lördagen gjorde vi först en liten minitårta med ett ljus till Dite. FÖR HON FYLLDE ETT ÅR! Jävla tid till att springa ifrån mig hela tiden!
Sedan gjorde vi oss klara och åkte till Göteborg. Där hälsade vi på David och Malin för första gången. Vi är sketadåliga på att ta tag i vissa saker. Bland annat att hälsa på folk ;) Men nu kom vi äntligen iväg till dom. Jag blev sjuuukt avundsjuk på deras hem. Eller på inredningen. Så otroligt mycket fina möbler. ALLA deras möbler var fina. Typiska second hand möbler alltihop. Vilket vi älskar, jag och Kristoffer. Underbart!
Och underbart att få träffa dom igen!
 
Igår tog vi det lugnt och spelade in lite musik. Underbar söndag helt enkelt!
Jag upptäckte även igår att Dite fått två tänder till jag inte visste om. Dom brukar ju få två där nere, två där uppe, två till där uppe, två där nere, och sedan två långt in där uppe. Jag har gått och väntat på att åttonde tanden skulle komma nere där fram, men fick nu se att hon fått sex tänder där uppe. Alltså fyra där fram och även två där bak. Så det har liskom hoppats över en tand. Vet inte om någon fattade vad jag just skrev. Men gulligt iaf :)
 
Ja och så var vi då på måndagen. Idag har vi varit hos Therese och barnen, och åkte sedan vidare till öppna förskolan. Och där var massa underbara människor som jag tycker väldigt mycket om <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0