Det är tufft att få tänder!

Imorse/förmiddags kom Mimmi och Liam hit på besök. Dom åkte hem för en liten stund sedan, så vi har haft besök hela dagen. Mycket trevligt och mysigt må jag säga!
Dite har dreglat väldigt mycket dom senaste dagarna, och varit väldigt snorig och gnällig. Idag har hon betett sig som en vattenkran. Det har runnit konstant ur munnen på henne. Så innan när Mimmi var här sa jag att jag trodde det var tänder på g. Jag kände efter där nere på henne, men ingen tand kände jag.
Men sedan kom jag på att det är ju där UPPE dom brukar få femte tanden. Och mycket riktigt. Där har det kommit upp en tand. Skönt att få förklaring på hennes betende ;)
Det är så jobbigt att få tänder. Så efter att ha vilat i flera timmar och precis kommit upp, ligger hon ändå nu helt utslagen på sin pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0