En biltur med Åsa och Harry! Och lite second hand på det!

Idag lämnade jag Kristoffer och barnen hemma och åkte till Åsa, Robert och Harry klockan 9.00. Inte ofta jag ger mig iväg så tidigt. Men tro det eller ej, jag kom tiden vi hade sagt! 
Först ut var att skjutsa Robert till staden och samtidigt få veta att Gärdhem, som var vårt nästa stopp, var stängt. Åsa blev lite småförbannad, så istället åkte vi till en jädra massa andra ställen. Haha.
Det blev ett annat second hand i Dalsjöfors. Där blev det inget varken för mig eller Åsa. Sedan åkte vi vidare till Bosättnings piraten. Där köpte jag bl.a. en klocka som är grymmerssnygg, med Marilyn Monroe på. Den passar finfint i vårt kök. Sedan bar det av till second hand Ulricehamn. Även där blev det lite smått och gott.
Mycket trevligt hade vi. Även bilturerna mellan ställerna var väldigt trevliga :)
 
På eftermiddagen kom Micke hit. Han hjälpte oss sätta upp kökslampan (ibland är det skönt att slippa göra själv ;)) Sedan var vi ju tvugna att gå ut allihop så Edgar fick visa att han blivit så grym på att cykla. Mitt i cyklandet säger Edgar "Hej lilla fågeln. Jag är så lycklig för jag cyklar". Hihi. Det går inte missa hur lycklig han är över det. Igår satt han och visslade när han cyklade iväg.
Sedan har även julen börjat städas bort här hemma. Nu blickar vi fram mot våren!
 
 
 
 
 
 
Godnatt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0