Första låten klar!

Mycket riktigt som jag skrev i förra inlägget. Jag och Kristoffer har ägnat största delen av helgen till att spela in. Nu är vi i princip klara med första låten. Det är en låt jag skrev för kanske sju år sedan. Jag har spelat in den förut, men det var en totalt värdelös inspelning. Det var en "sålänge" inspelning. Vi hade ganska kassa inspelningsgrejer då med. Men nu så!!! :D
Just nu sitter Kristoffer och lägger till sista instrumentet.
Åå det här gör mig så förbaskat glad kan jag meddela!!
Så fort denna låten är helt klar blir det till att spela in nästa. Hihi.
 
Men mitt i allt detta har vi iaf hunnit med lite besök av bröder. Rikard hade vi inte träffat på flera veckor då han varit på Dominikanska. Så det var trevligt! Dock har jag i princip inte ägnat någon tid alls till hemmet. Så det ser ut som det gör om man säger så ;)
Men jag handtorkade faktiskt köksgolvet igår. Hehe.
Och alla andra vardagsgrejer och så. Som att ge både oss själva och barnen mat tex. Och träna. Ja det livsnödvändiga helt enkelt ;)
 
Nu är Kristoffer klar, så nu ska jag gå och lyssna!
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0