I vår egen lilla bubbla!

Den här veckan har jag tänkt stänga mig inne helt från omvärlden i princip. Först var det inte tänkt så, men ibland inser jag att man inte kan hinna med allt man skulle vilja. Så jag hoppade faktiskt tom över att åka till öppna förskolan igår, vilket vi så gott som ALLTID gör på måndagar. Istället håller jag mig till en massa te och kaffedrickande och sysslar med allt det där som är roligt att göra innanför våra väggar här i Påbo. Som att sy, spela in musik, inreda och fixa! Kristoffer säger ofta till mig att ta det lite lugnare. Och jag borde nog lyssna på honom oftare när det gäller det. Men nästa vecka får det bli en massa dejtande igen ;)
Vi måste även hinna med en storstädning i veckan känner jag.
 
Meeen, till något mycket roligare. Nu är snart andra låten klar. Även den gjordes för många år sedan och har spleats in förut. Men ooo så mycket bättre allt blir med våra nuvarande inspelningsmöjligheter. 
Nu ska jag gå och duscha av mina badande små barn!
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en bra dag så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0