Ja vad gör man!?

Med första barnet är det roligt. Med andra barnet är det nja. Men med tredje barnet, fy faen säger jag. Jag har gått igenom Dites garderob idag. Det är ju lugnt att ta fram nästa storlek för det är ju sorterat och klart. Men att kolla igenom och prova vad som ska läggas undan eller vara kvar är INTE kul. Känns ibland som man inte gör annat än att gå igenom barnens kläder. Det blir ju bara mer och mer kläder för varje barn med. Skönt man slipper göra det lika ofta ju äldre det blir.

Jag kan inte riktig bestämma mig angående morgondagen. Jag hade tänkt åka till öf, men vet inte riktigt nu. Jag tänker fram och tillbaka. Vore ju såklart kul. Men ärligt talat har det ändå känts ganska skönt att bara vara hemma dom här två dagarna. Har ju en del att göra här hemma med.
Väldigt skönt att det är fredag imorgon och att Kristoffer slutar tidigt. Längtar till helgen så man får ha honom hemma.
Imorgon är vi bjudna på middag hos Micke också. Mysigt!

Nu ligger jag i sängen och ska sova. Så det är lite jobbigt att jag blev sugen på kaffe just i denna stund.

Hepp happ! Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0