Katter, besök och stolar!

Katterna står utanför och jamar. Jag vill så gärna släppa in dom och gosa gosa gosa!! Men vet inte om dom är redo, så dom säger till om dom behöver gå ut och göra något. Iaf inte Ester. Ja vi har nog (tror jag), kommit fram till att otto får heta ester istället.

Idag har vi haft finbesök av Åsa och Harry. Jag funderar på att beslagta Harry!! Men vet inte. Åsa var ju snäll och toppade mitt hår så då kanske det inte är så snällt att ta deras son. Jag ska ta och sy lite gardiner åt Åsa inom kort iaf. Bra att vi kan hjälpa varandra ;)

Idag hade Kristoffer med sig två (eller den andra ska han ta med imorgon), otroligt fina stolar från jobbet som vi vunnit på auktion. Det GILLAR vi. Pengarna går till VOI också så då känns ju det bra med :)

Men nu ska jag sova. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0