Min kärlek till klänningar!

Idag skulle vi ha åkt till Therese och barnen. Men igår påväg hem, insåg vi att det nog inte finns så mycket bensin i volvon. I det här vädret och med tre barn vågar jag inte riskera att bli ståendes. Det suger att vi inte kom iväg, men skönt att slippa köra i den här förbannade snön.
Men vi bestämde att vi åker dit på torsdag istället.
 
Så nu har jag istället satt mig med vid symaskinen igen och ska sy mig en klänning till, av det fina tyget jag köpte på IKEA. Det fanns en massa fina tyger jag hade velat köpa. Men antingen var just dom jag ville ha, slut. Eller dom som fanns var på tok för dyra tycker jag :/ Men vi ska dit snart igen, så då ska jag se om dom som var slut nu finns då istället :)
Jag borde egentligen inte sy en klänning just för tillfället. Utan jag borde sy garniner till resten av huset. Inte kul att fortfarande ha julgardniner uppe. Men det får bli ikväll eller något.
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0