Nu är vi tillbaka!

Förra veckan var vi som sagt mest hemma och tog inte emot så mycket besök. I fredags kom dock Micke hit och vi gottade oss med lite vin, whiskey och cigarr.
Och i lördags var vi ju såklart tvugna att åka till hemmakväll då dom hade 50% på allt. Det blev en del handlat om man säger så ;)
Sedan fick vi även besök av Rikard och Susan i söndags. Barnen fick en massa gamla leksaker och så av Susan, som hon inte leker med längre. Bl.a. en dockvagn som används mycket flitigt :)
 
Den här veckan blir det ganska fullt upp igen. Men det känns bra. Jag behövde en vecka i hemmet, men nu är vi på igen :)
Idag åkte vi till öppna förskolan i vanlig ordning. Jag älskar att vara där. Barnen älskar att vara där. I vanliga fall brukar vi vara där på måndagar, tisdagar och fredagar. Men under vintern hatar jag först och främst att köra bil. Och sedan är jag livrädd för magsjuka.
Efter att vi år 2010 hade magsjuka MINST en gång varje månad och det dessutom gick runt under två veckors tid en omgång, så har jag blivit sjukligt rädd. Nu har det blivit mycket mycket bättre. Nu för tiden kan barnen hosta utan att hjärtat hoppar ur mig för att jag tror att det är magsjuka. Men jag tänker ofta på det. Och det är fortfarande sjukligt mycket jag tänker på det. Men det är bara att fortsätta jobba på det helt enkelt.
Ja, så ligger det till med det.
 
Snart är vi helt klara med alla mina tre låtar. Känns otroligt roligt måste jag säga. Nästa steg är att skriva klart mina låtar jag påbörjat. Sedan är jag sugen på att skriva fler och fler och fler :) 
Vi får väl se vad som händer med mina låtar sedan.
 
Jag hade faktiskt en del jag ville skriva om idag. Men just nu orkar jag verkligen inte. Jag blev akut trött i huvudet.
 
 
 
 
Det kommer nog säkert ett litet inlägg imorgon igen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0