Nu var det klippt och skickade MMS!

Jag hade hela den här veckan uppbokad. Men så blev det icke. Idag skulle vi åkt iväg och lekt med kompisar, men dom hade blivit sjuka. Imorgon skulle vi åkt och lekt med kompisar, men dom hade blivit sjuka :( Förbannade sjukdomar!! Jag har inget emot att bara vara hemma. Men det är tråkigt när man planerat saker som inte kan bli av.
 
Men men, det var väl bara att göra något vettigt av den här dagen iaf.  Så nu har jag klippt Edgar.
 
 
Funderar även på att sy gardiner idag. Men jag är så fasligt trött bara. Vet inte hur många gånger jag fick springa upp till Dite inatt. Hon sov oroligt och tappade nappen. Och så stod ju katterna utanför dörren och lät som skrikande bebisar också. Haha.
När jag är så trött som idag, känner jag mig ofta som en extra dålig mamma.. Lättirriterad. Orkar inte leka. Orkar inte gå ut och cykla med Edgar som han så gärna vill. Orkar knappt laga mat. Haha. Kanske tur vi inte åker någonstans idag. Brukar iofs bli lite piggare när man måste göra sig iordning och åka iväg, eller få besök. Jaja. Jag ska nog låta barnen gå ut och cykla och leka lite själva snart iaf. Inte Dite dock ;)
 
 
Idag har jag lyckats skicka ett MMS från min telefon för första gången sedan jag skaffade den. Det jobbiga var att den skickade iväg ALLA MMS som jag någonsin försökt skicka. Folk måste tro att jag är helknäpp!! Haha. Men nu kan jag iaf även ta emot MMS. Så för er som envisats med att skicka det även fast jag inte kunnat ta emot.. fortsätt med det ;)
 
Nu hör jag Ditan skrika där uppe, men jag återkommer!!
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0