Nyårsafton i min nya klänning!

I söndags satt jag och sydde och städade hela dagen. Jag lyckades bli klar med min nyårsklänning!
 
 
 
 
Igår, nyårsafton, åkte vi först till mor och far på lunch. Mysigt och gott!
Sedan bar det av hem för att ta emot besök. Mikael, Emmi, Nova, Andreas och Elin var det som kom. MYCKET trevligt. Först åt vi lax och grönsaksgratäng. Efter det blev det chokladmousse och kaffe. Mums! Vi spelade spel, skålade in det nya året, och dansade natten lång. Helt grym dag och kväll. Tack alla inblandade!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad fin klänning! Duktig!

Svar: Tack så jättemycket Petra!! Vad glad jag blir.
Carina

2013-01-01 @ 18:55:04
URL: http://livetmedeije.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0