Sängavel!

Helgen har varit fullspäckad precis som idag. Därför jag inte hunnit skriva. En av sakerna vi gjorde i helgen, var iaf att åka till IKEA. Edgar fick åka till bästa kompisen Alfred. Så åkte resten av familjen plus Mikael till IKEA. Där köpte vi lite smått och gott. Men det viktigaste av allt var en sänggavel. Det har vi pratat om att köpa i över sex år. Vi köpte även nya sänglampor. Och vi är så jäkla nöjda med allt :)

Igår tog jag äntligen tag i att börja ta ner julgardiner med. Jag sydde nya till båda fönsterna i tv-rummet. Det blev bra tycker jag!

Idag åkte vi till Petra, Eije och Sigge. Där hade vi sådan lyx så vi blev bjudna på lunch. Sedan åkte vi till öppna förskolan, och efter det hade vi sådan lyx att bli bjudna på middag hos Micke ;)
Imorgon kommer det nog upp lite bilder på nya sänggaveln och så. Men nu ska vi sova.
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0