Tillbaka!?

Jag har inte varit inloggad på bloggen på länge. Nu när jag loggade in hade jag nästan bestämt att jag skulle lägga ner den. Men vet ni? Jag ändrade mig! När jag fick se hur många besökare jag haft den senaste tiden trots att jag inte gjort några inlägg, ändrade jag mig faktiskt. Jag kan inte låta bli att bli glad. Iofs kan det ju vara så att de som läser, är sådana som läser för att de stör sig på mig, och vill läsa för att just kunna sitta och störa sig sedan. Haha. Jaja, varsågoda isåfall ;) 
 
Ja vad ska man då skriva nu när man skriver för första gången på evigheter!? Jag kan ju liksom inte ta igen och skriva om allt jag gjort de senaste månaderna. Men jag kan ju skriva om just nu iaf... 
De senaste dagarna har vi hållt oss hemma. Förutom att jag var med Mikael i Borås igår. Där jag bla köpte en jättefin vaxduk att klä om vår soffa med. Men annars har jag inte vågat åka någonstans då Simone kräktes natten till i söndags. Jag tror inte att det var magsjuka då hon bara kräktes en gång och har sedan inte visat något som helst tecken. Hon hade dessutom hosta och hade vräkt i sig tårta och grejer på lördagen. Men "peppar peppar"! En bra sak med att man inte kan träffa folk, är att man får en massa gjort hemma utan att känna sig stressad :) 
 
Midsommar firades hos mor och far. Slänger upp lite bilder från senaste tiden. 
 
Simone redo att fira midsommar!
 
 
 
Jag redo för midsommar!
 
 
 
Vi fick träffa den här lilla för första gången. Min systerdotter Lisa.
 
Ja här kommer massa bilder från midsommar först.
 
 
På lördagen var det kalas för fyra Kilbrands-ungar från Linköping.
 
 
 
Igår upptäckte jag den här äckliga i Simones hår!!
 
 
Och vaxduken passar in fint i vårt kök tycker jag.
 
 
 
 
 
Och till sist lite bilder från idag. 
 
 
 
Nu ska jag försöka bli bättre på att skriva igen. Men kan inte lova något!
 
Hej på er, fina vänner!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Så himla tjusig är du!
Och vad snygg soffan blev!

Svar: Tack så mycket Petra!!
Carina

2013-07-11 @ 22:19:50
URL: http://Livetmedeije.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0