Det där med en "gilla"-sida på facebook!

Igår fick jag upp en ny låt på min "Carina Kilbrand - Artist" sida på facebook. Jag har sagt det innan men säger det igen, gå gärna in och lyssna och "gilla" sidan. Det är ju såklart viktigt att jag får allt stöd jag kan då jag vill "spridas". Så hjälp hjälp hjälp mig gärna med detta :)
Se det som en god gärning om inte annat ;)
 
 
I lördags tog vi tag i att göra en rejäl storhandling. Vi hade en sådan där storköpsrabatt på 5% på ICA, och då kände vi att det banne mig får bli ett riktigt storköp! Gött att ha det gjort :)
 
 
 
I söndags kom Mikael och Kajsa på besök och var hos oss nästan hela dagen. Det var mysigt! Vi gick en promenad i det fina vädret till Påbo-sjön.
Barnen fick en film med smurfarna av Kajsa. Mycket gulligt av henne :)
 
 
 
 
Idag var det öppna förskolan som vanligt. Roligt att Emelie och barnen börjat komma dit på måndagar igen :)
 
Nu har äntligen Dite lagt ner sina latheter när det gäller att gå. Hon lärde ju sig gå innan hon blev tio månader. Men sedan har hon gått när det passat henne. Har hon gått och märkt att man tycker det är roligt, så har hon skrattat åt en och satt sig ner. Jag tror hon har varit lat och hånat oss lite. Haha.
Men nu så!! Nu ställer hon sig och går nästan hela tiden. Det är skönt faktiskt. Blir så mycket lättare när hon går på riktigt!
Vi var ju förresten som sagt på BVC med henne i onsdags. Hon växer inte mycket den lilla :( Hon hade typ gått upp 300g sedan sist. Ligger ganska mycket under på kurvan. Jag hoppas hon börjar äta riktigt snart igen!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0