En ny tatuering! (tyvärr inga rättvisa bilder)

Det senaste har vi haft fullt upp. I helgen var bl.a kära bror från Linköping på besök. Så på lördagen kom även Mikael och Kajsa hit, så tittade vi på melodifestivalen, åt god mat och drack vin! Jag funderade på att kidnappa min kära Daniel ett tag, men kom fram till att vi kanske inte hade haft lika trevligt då.
 
 
Sedan har ju då Kitty Sandberg och Robert Sundin gjort en vacker donna på min arm.
Jag berättade för Kitty vad jag ville att hon skulle rita, och hon skötte sig utmärkt. Hon ritade några olika, men jag valde denna
 
 
I onsdags gick jag till Tattoo Söder där  Robert fick det fina jobbet att föreviga damen på min arm. Vilket blev så här
 
 
 
 
Bilderna är dock inte rättvisa då jag tog kortet på mig själv med fel hand med mobilen som har världens sämsta kamera. Sedan är den inte helt läkt än heller. När den läkt är det möjligt att det kommer behöva fyllas i lite på några ställen. Ska be Kristoffer ta ett bättre kort på den om några dagar.
Jag är väldigt nöjd iaf!!!!
 
Ni kan ju kika in på Tattoo Söder på facebook.
Och så tycker jag ni ska ta er en titt på Kittys blogg http://chezkitty.blogg.se 

Kommentarer
Postat av: Petra

Nice! Shit vad du tatuerar dig nuförtiden ;)
Ser stor ut! Blir kul att se!

Svar: Ja jag är så nöjd. Det är mina två konstnärer som ska ta åt sig äran :) Nja, jag tycker tyvärr det är lite få för att ha hållit på i åtta år ;)
Carina

2013-03-18 @ 22:02:13
URL: http://Livetmedeije.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0