Förbannade kropp!

Jag har tänkt försöka mig på att börja äta kolhydrater igen lite smått. Men vi får se hur mitt psyke och min mage klarar av det. Och nej det är inte löjligt när jag pratar om psyket. Det är otoligt jobbigt att se gravid ut när man inte är det. Jag tror jag har en väldig brist på något då jag är så sjukt trött hela tiden. Sedan MÅSTE jag verkligen gå upp i vikt. Annars hade jag låtit det vara. Jag saknar inget helt ärligt.
Men såklart blir det ju dom mer nyttiga kolhydraterna ;)
Jag tror visserligen inte att jag kommer lyckas gå upp i vikt iaf. Har ju aldrig lyckats mned det innan. Jävla skit!!!
 
Så jag kan säga redan nu för er som kanske kommer tänka tanken när ni ser mig. Jag är INTE gravid! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0