Magsjuka! Bebis! Shopping!

Röven röven röven, vad jag hatar magsjuka!!!!!!!!! Idag var det Kristoffers tur. Varför i helvete kan inte alla bara få det samtidigt?? Det kan ju hålla på i flera veckor om det ska fortsätta såhär.
Skitkorv!!!
 
Idag har det iaf hänt något underbart... Maikens lilla bebis har kommit!!! En liten söt Thea. Underbart mysigt!! <3
Jag fick en bild imorse på mamma, pappa och bebis. Ljuvligt!!! <3
 
Sedan lämnade jag faktiskt sjukstugan och träffade Mikael i stan och gick och shoppade :) Jag hade presentkort på både Kappahl och Lindex så det blev några köp på Lindex. Men inte på Kappahl. Hittade inget där i min smak faktiskt.
 
 
Åå jag vill bara gå och gråta över magsjukan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0