En tur till lekplatsen och bortsprungen katt!

Ja igår på morgon spydde Edgar igen. En gång sedan märktes inget mer på honom. Jag hoppas verkligen det här är över nu!!Igår gick hela familjen till lekplatsen i Röshult. Eller Edgar cyklade och Dite åkte vagn ;) Kristoffer har ju varit hemma från jobbet här pga magsjukan. Så det var en mysig utflykt med hela familjen som sagt. Men däremot hände något väldigt tråkigt också. Vår katt Ester Följde med oss på vägen. Inte jätte långt, men det var ändå en liten bit. Sedan sprang hon in i en trädgård där. När vi kom hem var hon inte hemma. Efter ett tag gick jag bort till byn där vi såg henne sist och kallade på henne. Senare en gång till. Och imorse gick kristoffer och letade. Sedan gick hela familjen idag. Vi gick en bra bit. Sedan när vi gick hemåt ock förbi där vi såg henne sist. Där vi hade kallat extra på henne tidigare. Stod det två damer och pratade. Vi frågade om dom hade sett en brunspäcklig kattunge. Det hade dem, och den var väldigt kelig. Och där kom hon. Från trädgården där hon försvann. Snacka om att jag blev glad :) Jag skrek av lycka och grät en skvätt. Både jag och Kristoffer har mått väldigt dåligt av att vi inte vetat var hon varit och om vi någonsin skulle få se henne igen. Våra fina katter betyder mycket! :)God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0