Musikinspelning och Dite!

Ja jag trodde väl att jag skulle komma till detta tillslut. Att skriva mer och mer sällan i bloggen. Men som vanligt har det varit fullt upp mest hela tiden, och då känner jag inte att jag prioriterar bloggen ärligt talat. Men nu skriver jag iaf :)
 
Nu är dom stora barnen ute, och minstingen sover. Jag och Kristoffer ska väl fortsätta med min låt strax. Som för övrigt troligtvis blir klar idag :D Det känns roligt att jag bestämde mig för att spela gitarr på den här låten med. Jag har spelat på en till vi spelat in. Annars brukar jag be Kritoffer då jag tycker han är mycket bättre. Men jag börjar känna mig mer och mer säker.
Nästa inspelning som görs kommer nog bli en låt som Kristoffer skrivit åt mig. Ska bli spännande.
 
Dite fortsätter att prata på här hemma. Och hon förstår mer och mer när man pratar med henne. Sådana saker som tex "Kan du ge mamma nappen"? Då gör hon det. Eller "kan du lägga dig ner"?.. ja då gör hon det :) 
Här om dagen när vi var hemma hos Therese och barnen, så satt Dite och Wilma (som är lika gammal som Dite) och kramades en massa. Hur gulligt som helst. Och dom leker jätte bra ihop nu.
Dite har verkligen fattat tycke för sin morbror Mikael. Hon vill vara hos honom hela tiden. Kommer han in i rummet duger varken mamma eller pappa. Hon bara sliter sig ur våra famnar när Micke kommer. Skitunge!! Haha. Och det är inte ens honom vi träffar mest av alla. Men det är nog han som ägnar sig mest åt barnen av dom kompisar vi träffar ofta. Känns konstigt att hon börjar bli så stor och förstå så mycket.
 
 
Vi hörs!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0