Ny låt! Babyshower! Magsjuka!

I måndags kom en ny låt upp på vår facebooksida www.facebook.com/kilbrand. Finns även på youtube. Sök på Carina Kilbrand :) Låten heter för övrigt "When no one sees us"
 
I tisdags var jag och barnen bjudna på babshower för Maiken, hos Tina. Maiken visste inget om detta. Det var underbart mysigt. Barnen stortrivs med den familjen. Jag också :) Och barnen gjorde visst bra intryck på några stycken också ;) Maiken anade iaf ingenting, så hon blev väldigt överraskad :) Det kom en och annan tår.. även hos mig. Haha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter kalasigheterna fick barnen med sig fika och ballonger!
 
 
 
Igår när jag berättade för barnen att vi skulle åka till Maiken och Tekla, och att även Tina och Elvin skulle vara där blev dom överlyckliga. På väg dit satt dom och pratade om Tina och Maikens mamma, Rita. Dom ville väldigt gärna träffa henne också. Så dom blev ganska glada att även hon kom en snabbis innan vi skulle åka hem :) Plus att även Felicia var där, så dom lekte med henne nästan hela tiden vi var där :)
Och fina Rita hade med sig jättefina simpuffar till barnen. Sjukt gulligt måste jag säga. Tack! <3
 
 
 
 
Hoppas nu bara att vi inte smittat dom med magsjuka. Inatt vaknade jag nämligen av en hysterisk Edgar som blivit magsjuk. Han spydde bl.a på vår heltäckningsmatta vi har uppe i hallen. Det stinker verkligen i hela huset :( Men Kristoffer ska köpa galltvål när han slutar jobbet. Typiskt att han jobbar över idag :( Undrar vem som är näst på tur! BUHUUU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0